Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2012

Dzień dobry

W jakże słoneczną niedziele, oprószoną odrobiną śniegu, pragnę Was przywitać. Nie wiem czy będzie Was wielu, drodzy czytelnicy, znajomi, przyjaciele. Zaczynam moje drugie podejście do blogowania. Tym razem nie będzie tu o bardzo prywatnych rzeczach z mojego życia. Chciałabym zacząć pisać w końcu o tym co od jakiegoś  już czasu, bardzo  mnie  interesuje. Wciągnęłam się w świat mody, kosmetyków, stylizacji, pielęgnacji itp.. Wpadłam w świat, dla estety cudowny, szeroko pojętego piękna i chciałabym tutaj dzielić się z Wami moimi przemyśleniami na ten temat. Pragnę dzielić się tym co mnie pomogło, zainspirowało, pozwoliło spojrzeć inaczej na pewne aspekty życia. Postaram się aby ten blog nie był "pusty" tylko wartościowy. Aby to co mam do "powiedzenia" było cenne dla czytelników. Jako, że mam głowie przeładowaną informacjami, pomysłami chce dać im upust i dzielić się tym z innymi. Także to chyba na tyle mojego powitalnego bełkotu. Trzymajcie kciuki abym wytrwała i nie zrezygnowała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz